Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local
Dades de contacte
Gerent Nicolasa Pérez Sánchez
C/ Comte d'Urgell, 187
Edificio 14, 2ª planta
08036 Barcelona
Telèfon: 934 049 400
e-mail: gs.agovernl@diba.cat
Funcions
La Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local, treballa amb els ens locals de la província mitjançant línies de servei de consultoria i d'assistència jurídica i tècnica. Potencia l'organització de les administracions municipals a fi que siguin capaces de donar resposta a les necessitats dels ciutadans i als reptes plantejats en la seva gestió de millora i optimització dels recursos municipals.
Dona suport als ajuntaments amb visió d'assistència integral, vetllant per la col·laboració transversal entre els diferents àmbits de treball, promovent i facilitant eines de gestió i contribuint a la consolidació d'un sector local eficient i estructurat, amb capacitat per a la provisió de serveis especialitzats i de qualitat, necessaris pel bon funcionament de les organitzacions municipals.
Missió
La missió de la Gerència, és la de prestar serveis als ens locals de la demarcació de Barcelona en els àmbits de:
- l'assessorament jurídic de recursos humans,
- la gestió i confecció de nòmines,
- l'assessorament tècnic en organització,
- la gestió informatitzada del padró d'habitants,
- l'assessorament tècnic en la millora de la gestió pública,
Objectius
- Prestar serveis als ens locals amb la màxima eficiència i qualitat.
- Proposar la millora dels productes que constitueixen l’assessorament i assistència actual, així com, vetllar per la seva consolidació.
- Identificar i analitzar els factors claus dels serveis prestats i definir els millors indicadors qualitatius i quantitatius per avaluar l’activitat.
Línies d’assistència
- Impuls i coordinació de projectes transversals
- Impuls i creació de xarxes relacionals
- Assistència integral en la millora de l’organització dels ens locals
- Assistència en processos selectius de personal
- Assistència en la gestió del padró municipal d’habitants
- Assistència jurídica en recursos humans
- Assistència a l’administració de recursos humans
Comunitats de pràctiques
CORH - Comunitat de Recursos Humans
És un espai presencial i virtual que té com a missió compartir i gestionar el coneixement entre els professionals dedicats al món de la gestió de personal en el sector públic per sumar esforços, intercanviar experiències i optimitzar recursos.
La Comunitat Virtual de padró vol ser una eina de treball en xarxa per a qui gestiona el padró municipal d'habitants. Està orientada a garantir-los el màxim d'autonomia en la seva feina diària, posant al seu abast tota la informació necessària.
L'espai prevenció és una comunitat virtual que té com a objectiu principal compartir i gestionar el coneixement entre els seus integrants, així com afavorir i optimitzar la relació entre els professionals dedicats a la prevenció de riscos laborals en l'administració local, posant a disposició d'aquests instruments per a reforçar la seva capacitat de gestió i autonomia.
Departaments dependents
Departament | Telèfon | Correu electrònic |
---|---|---|
Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local | 934 049 400 | gs.agovernl@diba.cat |
Servei d'Assistència a l'Organització Municipal | 934 022 041 934 049 395 | s.saom@diba.cat |
Servei d'Assistència Jurídica en Recursos Humans | 934 022 276 | s.sajrh@diba.cat |
Servei d’Assistència a la Direcció i Administració de Recursos Humans | 934 049 360 | s.adarh@diba.cat |
Servei d'Assistència Economicofinancera |
Altres directoris
Registre General
Model de sol·licitud / instància
Edifici Can Serra 08008 Barcelona
- Horari: de 10 h a 13 h, de dilluns a divendres
- Per a qualsevol dubte, truqueu al 934 022 113