Estructura directiva de la Diputació de Barcelona 

El personal directiu professional de la Diputació de Barcelona inclou els funcionaris amb habilitació nacional, la coordinació general i les coordinacions d'àrea, així com la Direcció del Gabinet de la Presidència (estructura organitzativa aprovada pel Ple corporatiu en sessió de 26.7.2023).

Personal directivo profesional

Funcionarios con habilitación nacional:

Funciones Nombre CV Agenda
Secretaría general Petra Mahillo García CV Agenda
Tesorería Aurelio Corella Colás CV Agenda
Intervención general Josep Abella Albiñana CV Agenda

 

Estructura organizativa aprobada por el Pleno de la corporación, en sesión de 23.7.2019:

Funciones Nombre CV Agenda
Coordinación general Juan Echániz Sans CV Agenda
Dirección del Gabinete de Presidencia Manuel Brinquis Pérez CV Agenda
Coordinación de materia de Estrategia Corporativa y Concertación Local Marina Espinosa de Castro CV Agenda
Coordinación del área de Recursos Humanos, Hacienda y Servicios Internos Jordi Pericàs Torguet CV Agenda
Coordinación del área de Innovación, Gobiernos Locales y Cohesión Territorial Francesc Xavier Forcadell i Esteller CV Agenda
Coordinación del área de Infraestructuras y Espacios Naturales Jordi Padrós Selma CV Agenda
Coordinación del área de Acción Climática Martí Domènech Montagut CV Agenda
Coordinación del área de Desarrollo Económico, Turismo y Comercio Javier Villamayor Caamaño CV Agenda
Coordinación del área de Cultura Jordi Roca i Ventura CV Agenda
Coordinación del área de Educación, Deportes y Juventud Teresa Sambola Ferré CV Agenda
Coordinación del área de Cohesión Social, Ciudadanía y Bienestar Teresa Llorens Carbonell CV Agenda

Acuerdos y decretos:

  • Acuerdo núm. 17/15, aprobado por el Pleno en sesión de 26 de febrero, de aprobación de la modificación parcial del Reglamento orgánico de la Diputación.
  • Acuerdo núm. 95/19, aprobado por el Pleno en sesión de 23 de julio, de aprobación de la Relación de puestos de trabajo del personal directivo profesional de la Diputación de Barcelona (publicación BOPB).
  • Acuerdo núm. 94/20, aprobado por el Pleno en sesió de 30 de julio, de modificación de la Relación de puestos de trabajo del personal directivo profesional de la Diputación de Barcelona (publicación BOPB).

Coordinació general i coordinacions d'àrees, d'àmbit i per matèria

Funcions Nom Agenda Codi retributiu Declaracions
Coordinació general Javier Villamayor Caamaño Agenda A30.A101

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació de l'Àrea de Serveis Generals i Transició Digital Manuel Brinquis Pérez Agenda A30.A102C

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació de l'Àrea de Bon Govern, Transparència i Participació Francesc Xavier Forcadell i Esteller Agenda A30.A102C

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació de l'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat Pendent Agenda A30.A102C

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació de l'Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana Pendent Agenda A30.A102C

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació de l'Àrea d’Educació Pendent Agenda A30.A102C

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació de l'Àrea de Cultura Pendent Agenda A30.A102C

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació de l'Àrea de Feminismes i Igualtat Pêndent Agenda A30.A102C

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació de l'Àrea d’Esports i Activitat Física Pendent

Agenda

A30.A102C

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme Pendent

Agenda

A30.A102C

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació de l'Àrea d’Infraestructures i Territori Montserrat Tordera Vigas

Agenda

A30.A102C

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació de l'Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica Pendent

Agenda

A30.A102C

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació de l'Àrea d’Espais Naturals i Infraestructura Verda Pendent

Agenda

A30.A102C

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública Oriol Fernández i Saltor

Agenda

A30.A102C

Béns patrimonials

Activitats

Coordinador d’àmbit d’Espais Naturals Pendent Agenda A30.A102M

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació per matèria d'Estratègia Corporativa i Concertació Local Marina Espinosa de Castro Agenda A30.A102E

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació per matèria de Serveis Interns Pendent Agenda A30.A102M

Béns patrimonials

Activitats

Coordinació per matèria d'Infraestructures Pendent Agenda A30.A102M

Béns patrimonials

Activitats

 

Direcció del Gabinet de la Presidència


Personal directiu

El personal directiu inclou les gerències, les direccions i els caps de gabinet.

 

Acords i decrets

  • Acord núm. 17/15, aprovat pel Ple en sessió de 26 de febrer, d'aprovació de la modificació parcial del Reglament orgànic de la Diputació.
  • Acord núm. 95/19, aprovat pel Ple en sessió de 23 de juliol, d'aprovació de la Relació de llocs de treball del personal directiu professional de la Diputació de Barcelona (publicació BOPB).
  • Acord núm. 94/20, aprovat pel Ple en sessió de 30 de juliol, de modificació de la Relació de llocs de treball del personal directiu professional de la Diputació de Barcelona (publicació BOPB).

Taula retributiva del personal directiu de la Diputació de Barcelona - any 2023

Codi retributiu Retribució anual Productivitat mensual
A30.A101 126.503,68 euros 448,43 euros
A30.A1002 113.283,90 euros 448,43 euros
A30.A102C 110.352,86 euros 448,43 euros
A30.A102E 108.860,75 euros 448,43 euros
A30.A103 100.082,15 euros 448,43 euros
A30.A104 93.888,44 euros 448,43 euros
A29.A201 86.081,55 euros 448,43 euros